Sipariş & Teslimat
Hangi Kargo Şirketlerini Kullanabilirim ?
Gönderinizin en kısa sürede size ulaşması için ülkemizin en seçkin kargo firmalarından Yurtiçi Kargo, Horoz Lojistik, Tezel Lojistik ve GPS Line Lojistik ile çalışıyoruz.
Kargo Ücreti Ne Kadar?
VsOutlet üzerinden yapacağınız alışverişlerde kargo ücreti alınmamaktadır.
Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?
Siparişinizin durumunu “Hesabım” sayfanızda yer alan "Siparişlerim" sayfasında ve “Sipariş Takip” ekranında görebilirsiniz.
"Siparişiniz Hazırlanıyor" ifadesi siparişinizin tarafımıza ulaştığını ve hazırlanma aşamasında olduğunu belirtir.
"Kargoya Verildi" ifadesi siparişinizin firmamızdan ilgili kargo firmasına verildiğini ifade eder.
Siparişim Ne Şekilde Teslim Edilecek?
Sipariş onayını aldığınız anda size bir e-posta gönderilir. Sevkiyat yetkilileri siparişiniz onaylandıktan sonra taahhüt ettikleri süre içerisinde ürünleri hazırlar ve kargo firmasına ürünleri teslim ederler. Siparişiniz belirttiğiniz teslimat adresinde size veya sizin belirttiğiniz kişiye teslim edilir. VsOutlet’ten verdiğiniz siparişlarin teslimatı Yetkili Servislerimiz veya anlaşmalı kargo firması tarafından yapılacaktır.
Sipariş gönderimleri nasıl yapılıyor?
Siparişleriniz en çok 2 iş günü içerisinde kargoya verilir, takip eden 5 gün içinde teslim edilir. Saat 14:00'den sonra veya haftasonu onaylanan siparişleriniz bir sonraki iş gününde anlaşmalı kargo şirketine teslim edilir.
Kargo firmasına teslim edilen siparişleriniz İstanbul içi veya dışı teslimat sürelerine bağlı olarak 5 gün içinde teslimat adresinize teslim edilir.
Paketlerinizin, alışverişiniz sırasında size belirtilen süreler içinde teslim edilmemesi durumunda emagaza@vsoutlet.com.tr adresine e-posta gönderebilir veya 0850 222 4876 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ile görüşebilirsiniz.
Teslimat ve Fatura Adresleri Siparişiniz sizin girmiş olduğunuz teslimat adresine gönderilecektir. Teslimatların gecikmesindeki en sık karşılaşılan sebeplerinden biri adres bilgilerinin yetersiz olmasıdır. Lütfen teslimat adresinizi tam ve eksiksiz olarak giriniz. Fatura adres bilgileri faturalama işleminden sonra değiştirilemeyeceğinden fatura bilgilerinizin doğruluğundan emin olmadan siparişi onaylamayınız.
Teslimat Adresinde Bulunamazsam Ne Olacak?
Kargo firması teslimat sırasında adreste bulunmamanız durumunda bir "Ziyaret Notu" bırakacaktır. Bu durumda siparişinizi 3 gün içinde bulunduğu kargo şubesinden sizin teslim almanız gerekmektedir.
Ürünü Teslim Alırken Nelere Dikkat Etmeliyim?
Kargo görevlisi ürünü size veya belirttiğiniz kişiye teslim ederken kimlik belgesi veya ehliyet isteyecektir. Bu sebeple sizin veya teslim alacak kişinin yanında kimlik belgesi veya ehliyetinin bulunması gerekmektedir. Ürünü teslim aldığınız paketi kargo görevlisinin yanında açıp, siparişinizi kontrol ediniz. Her hangi bir yanlışlık veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçiniz ve kargo teslim tutanağı doldurarak paketi kabul etmeyiniz.
Ürün Kargodan Eksik Çıkarsa Ne Yapmalıyım?
Teslim aldığınız ürünler kargodan eksik çıkarsa emagaza@vsoutlet.com.tr adresine sipariş numaranızı da belirterek durumu anlatan bir e-posta gönderebilirsiniz. Size en yakın kısa sürede bu konuda cevap verilecektir.
Sadece Adrese Teslimat Yapılır
Tüm gönderiler adrese ve ilgili şahsa teslim edilir. Kargo şubesinden kesinlikle mal teslimatı yapılamaz. Alıcının adreste olmaması durumunda birinci dereceden yakınına kimlik bilgilerinin kontrolünden sonra teslimat yapılabilir.
Bulunduğumuz yerde kargo şirketi yok, siparişimi nasıl teslim alacağım?
Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları, genel olarak Türkiye’nin tüm noktalarına ürün teslimatı yapabilmektedir. Eğer bulunduğunuz yerde kargo acentesi mevcut değil ise Mobil Bölge olarak tabir edilir ve haftanın belirli günlerinde size ürün teslimi yapılır. İl/ilçe merkezlerimiz ve mobil bölge dışında kalan bölgeler ile Adalar’a ürün teslimatı yapılamamaktadir yada duruma göre ek bir kargo ücreti talep edilerek yapılabilmektedir.
Faturam siparişimle birlikte teslim edilmedi, ne yapmalıyım?
Kargo ile teslimi yapılan siparişlerin, tamamı faturaya göre ve fatura ile kargo firmasına teslim edilmektedir. Faturanız, siparişinizin yer aldığı kolinin dışında, şeffaf plastik bir cep poşeti içinde size ulaştırılmaktadır. Herhangi bir nedenden dolayı kargo firması tarafından bu cep içerisinde bulunan fatura size teslim edilmez ise lütfen kargo yetkilisine hatırlatınız ve ısrarla isteyiniz. Tüm taleplerinize rağmen teslim edilemeyen fatura için lütfen tutanak tutturunuz ve bize bildiriniz. En kısa zamanda kargo firmasının faturanızı ulaştırması sağlancak veya “Aslı gibidir.” kaşeli bir kopyası tarafımızdan size yollanacaktır.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişinizi “Siparişlerim” sayfasından ve “Sipariş Takip” ekranından iptal edebilirsiniz. Bunun için ilgili sayfalardan “Sipariş Detayı” butonuna basınız, ardından "Siparişi İptal Et" buttonuna basınız. Eğer siparişinizde bir ya da bir kaç ürünün iptalini talep ediyorsanız, “Sipariş Detayı” alanından ilgili kalemleri iptal edebilirsiniz. Tüm siparişi iptal etmek için “Tüm siparişi iptal et” butonuna basabilirsiniz. Sipariş iptalleri için çağrı merkezimi arayarak da talebinizi iletebilirsiniz. Ürün iptalleri tarafımızdan en kısa sürede yapılacak ve bedel iadesi ile ilgili işlem süreci bilgilendirmesi, maille size aktarılacaktır.
Ücretsiz Nakliye ve Montaj’ın kapsamı nedir?
VsOutlet.com.tr’den satın alınan ürünlerde Finlux, Techwood, Vestfrost, Windsor marka ürünler için ücretsiz montaj ve ücretsiz nakliye* hizmetleri verilecektir . 32” (82 ekran) altı TV’ler ve servis tarafından montaj ve nakliye hizmeti sunulmayan ürünler kapsam dışındadır. Müşteri adresi servisin hizmet sınırları içindeyse (20 km) ürün müşteri evine kadar servis tarafından taşınacaktır. Müşteri adresi, mağazaya 20 km’den uzak ise; ürün önce kargo firması ile o adrese tanımlı yetkili servise, sonra servis aracılığı ile tüketiciye ulaştırılacaktır.