VSOutlet

Sıkça Sorulan Sorular

VestelOutlet dünyası ile ilgili merak ettiğiniz soruların cevapları burada.

GENEL

Üyelik sistemi güvenli midir?

Kişisel bilgileriniz kesinlikle başka kişi ve kuruluşlar ile paylaşılmaz ve sadece VestelOutlet tarafından kullanılır. Bilgileriniz, veritabanımızda korunmaktadır. Üye olurken verdiğiniz bilgilere sadece siz ulaşabilir ve siz değiştirebilirsiniz. Başka birinin sizinle ilgili bilgilere ulaşması ve bunları değiştirmesi kullanıcı adınızı ve şifrenizi başkalarıyla paylaşmadığınız sürece mümkün değildir.

Üyelik ücretli mi?

Sitemizde üyelik ücreti talep edilmemektedir. Sitemize ücretsiz üye olarak, ilgi alanınızdaki ürünler ile ilgili yeniliklerden ve kampanyalardan haberdar edilirsiniz, yapacağınız ürün tavsiyeleri ve yorumlarından puan kazanabilirsiniz.

Nasıl üyelikten çıkabilirim?

Üyelikten çıkmak üye olmak kadar kolaydır. Sistemimize kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yaptıktan sonra üyelik bölümünden üyelik iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Şifrenizi unuttuğunuzda, üye girişi yaptığınız ekran üzerinde bulunan “şifremi unuttum” bağlantısına tıklayınız. Üye olurken kullandığınız mail adresinizi girdiğinizde, yeni şifre oluşturabilmeniz için gerekli bağlantı kayıtlı e-mail adresinize gönderilecektir.

Sipariş Takip/ Üye Bilgileri Nedir?

"Sipariş Takip " daha önceki siparişlerinizin ne durumda olduğunu görmenize, " Üyelik Bilgileri " ise her defasında kişisel bilgilerinizi girmenize gerek kalmaksızın online olarak sipariş vermenize yardımcı olacak bir unsurdur. Sistemimize üye olduğunuz takdirde kendinizle ilgili gerekli bilgileri sadece bir kez vermeniz yeterli olacaktır. Artık üyelik sırasında verdiğiniz bütün bilgiler bizde kayıtlı olduğu için online olarak sipariş verdiğinizde kredi kartı bilgileriniz hariç tüm bilgiler sistem tarafından otomatik olarak doldurulacaktır. Online mağazamızda dolaşmak, ürünlerimizi ve detaylarını görmek için üye olmanıza gerek yoktur.

ONLİNE ALIŞVERİŞ

Nasıl online alışveriş yapabilirim?

Online sistemimizden alışveriş yapabilmeniz için ilk önce bir " Alışveriş Listesi " oluşturmalısınız. Alışveriş Listesi Alışveriş Sepetinizde bulunan ürünlere verilen isimdir. Sistemimizi gezerek listenize eklemek istediğiniz ürünün hemen altında bulunan "Sepete Ekle" butonunu kullanarak bu işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Alışverişinizi sonlandırmak istediğiniz anda Alışveriş Sepetinizde bulunan "Satın Al" butonunu kullanarak satın alma işlemini tamamlamak için gerekli olan ve SSL güvenlik sistemi ile korunan 3 aşamalı sipariş sonuçlandırma bölümüne geçeceksiniz. Her aşamada gerekli açıklamalar bulunmaktadır. 2. aşamada ödemeniz gereken toplam tutarı görerek siparişinize onay vereceksiniz. Alışverişlerinizin ödemesini kredi kartı veya banka kartınız ile yapabilirsiniz. Kredi kartı ile ödeme yapacağınız siparişler otomatik olarak işleme konulur. Sistemimiz SSL güvenlik sistemi ile korunmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde sistemimizde kayıtlı kalmayacaktır. Her siparişiniz için bilgilerinizi yeniden girmeniz gerekmektedir.

SSL Nedir?

Güvenlik Soket Düzeyi (SSL), Netscape tarafından yaratılmıştır, Internet üzerinden standart güvenli veri akışını sağlar. SSL RSA Data Security Şirketi tarafından geliştirilmiş bir güvenlik ve özel şifre teknolojisi kullanır. SSL (veya Microsoft versiyonu: PCT), kullanırken, bize gönderdiğiniz bilgi güvenilir şekilde ve değişmeksizin bize ulaşır. Google'ın Chrome, Mozilla'nın Firefox ve Microsoft'un Internet Explorer gibi pek çok gelişmiş ve modern browser'ları SSL'i destekler

Güvenli online sipariş formunuza erişip siparişimi tamamlayamıyorum; sürekli hata mesajı alıyorum neden?

Sistemimize büyü bir olasılıkla ya bir şirket FIREWALL veya proxy server kanalıyla, ya da SSL'i desteklemeyen bir browser kanalıyla girmeye çalışıyorsunuz. Başka bir bilgisayardan bize erişebilirsiniz.

Siparişimi verdiğimde kredi kartıma hemen işleniyor mu?

Kredi Kartı ile online ödeme seçeneğini şeçtiğiniz taktirde kredi kartınız gerçek zamanlı olarak işleme konulur. www.vsoutlet.com.tr online sistemi tarafından sadece kredi kartınızdan provizyon alınabilmesi için gerekli bilgiler otomatik olarak bankaya iletilir ve provizyon alınır.

Sipariş Teslimat hakkında detaylı bilgiyi nasıl öğrenebilirim?

Sipariş teslimat ve fatura bilgileri için Sipariş&Teslimat bölümünden detaylı bilgi edinebilirsiniz.

Internet üzerinde kredi kartıyla sipariş vermek güvenli mi?

Evet. www.vsoutlet.com.tr SSL kripto teknolojisi ile çalisan güvenli bir server kullanır. SSL kripto ve diğer güvenlik önlemleriyle ilgili daha fazla bilgiyi "SSL Nedir" bölümünden edinebilirsiniz. Kredi kart numaranızın tamamı veya diger ilgili bilgiler www.vsoutlet.com.tr tarafından görülmemektedir. Kredi kartiyla sipariş verdiginiz zaman bu bilgi dogrudan SSL kripto teknolojisini kullanan server tarafindan bankaya aktarılır. Server'imiz banka ile doğrudan iletişim kuracak şekildedir ve günümüzde en güvenli veri transferinde kullanılan SET Protokolü uygulanır.

Gizlilik politikanız nedir?

Gizlilik Bildirimi bölümünde görebilirsiniz.

KDV ödeyecek miyim?

www.vsoutlet.com.tr de belirtilen tüm ürün fiyatlarına KDV dâhildir ve tüm ürünlerimiz KDV oranı eklenerek satışa sunulur.

Sipariş takip / üye bilgileri nedir?

"Sipariş Takip", oluşturulan siparişleri kolayca takip edebileceğiniz, "Üyelik Bilgileri" ise her defasında kişisel bilgilerinizi girmenize gerek kalmaksızın online olarak sipariş vermenize yardımcı olacak bir unsurdur. Sistemimize üye olduğunuz takdirde kendinizle ilgili gerekli bilgileri sadece bir kez vermeniz yeterli olacaktır. Artık üyelik sırasında verdiğiniz bütün bilgiler bizde kayıtlı olduğu için online olarak sipariş verdiğinizde kredi kartı bilgileriniz hariç tüm bilgiler sistem tarafından otomatik olarak doldurulacaktır. Online mağazamızda dolaşmak, ürünlerimizi ve detaylarını görmek için üye olmanıza gerek yoktur.

Ürünlerinizin garantisini nasıl sağlıyorsunuz?

Sattığımız tüm ürünler firmamız garantisi altındadır. Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte, garanti belgesinden ya da kullanım kılavuzundan bulacağınız size en yakın yetkili servisi veya danışma merkezimizi arayarak, garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz.

Sipariş gönderimi nasıl yapılıyor?

Siparişleriniz 2-4 iş günü içerisinde anlaşmalı kargo şirketi ile sipariş adresinize teslim edilir.
Saat 14:00'den sonra veya haftasonu onaylanan siparişleriniz bir sonraki iş gününde anlaşmalı kargo şirketine teslim edilir. 72 saatlik teslim süresi, kargoya teslim gününden itibaren başlayacaktır.
Kargo firmasına teslim edilen siparişleriniz İstanbul içi veya dışı teslimat sürelerine bağlı olarak 4 iş günü içinde teslimat adresinize teslim edilir. Paketlerinizin, alışverişiniz sırasında size belirtilen süreler içinde teslim edilmemesi durumunda emagaza@vsoutlet.com.tr adresine e-posta gönderebilir ve ya 0212 44 44 876 nolu telefondan müşteri hizmetleri ile görüşebilirsiniz.

Ücretsiz Nakliye ve Montaj’ın kapsamı nedir? 

Vsoutlet Mağazalarından satın alınan ürünlerde Finlux, Techwood, Vestfrost, Windsor marka ürünler için ücretsiz montaj ve ücretsiz nakliye* hizmetleri verilecektir . 32” (82 ekran) altı TV ler ve servis tarafından montaj ve nakliye hizmeti sunulmayan ürünler kapsam dışındadır. Müşteri adresi servisin hizmet sınırları içindeyse (20 km) ürün müşteri evine kadar servis tarafından taşınacaktır. Müşteri adresi, mağazaya 20km’den uzak ise; ürün önce yurtiçi kargo ile o adrese tanımlı yetkili servise sonra servis aracılığı ile kapısına kadar getirilecektir.

Üye olanlar için alışveriş sırasında T.C Kimlik numarası neden isteniyor? Bu bilgiyi paylaşmak istemiyorum.

29/08/2006 tarihli, 26274 sayılı Resmi Gazete'de tebliğ edildiği üzere 1/1/2007 tarihinden itibaren gerçek kişilere kesilen faturalarda T.C. Kimlik Numarasi yazma zorunlulugu getirilmistir. TC kimlik numaranız da dahil olmak üzere tüm üyelik bilgileriniz Gizlilik Bildirimi sayfamızda da taahhüt edildiği gibi 3. şahıs yada kurumlara paylaşılmamaktadır.

Sipariş İptal Etme işlemini nasıl yapabilirim?

Siparişinizi siparişlerim sayfasından iptal edebilirsiniz. Bunun için siparişinizi detaylı görüntüleme sayfasına gidiniz "Siparişi İptal Et" butonuna basınız. Online sipariş iptal etme işlemi siparişiniz kargoya verildi ise yapılamaz. Eğer siparişinizde bir ya da bir kaç ürünün iptalini talep ediyorsanız kalem iptali için çağrı merkezimi arayarak talebinizi iletebilirsiniz. Ürün iptalleri tarafımızdan en kısa sürede yapılacak ve bedel iadesi ile ilgili işlem süreci bilgilendirmesi maille size aktarılacaktır.

Teslim aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

Satın aldığınız ürünleri kullanmadan , montaj yapmadan/yaptırmadan, tahrip etmeden / ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan, teslim tarihinden itibaren ondört ( 14 ) günlük süre içinde cayma hakkını kullanarak teslim aldığınız hali ile iade edebilirsiniz. Ürünü iade edebilmeniz için aşağıda bulunan iade şartlarına uymanız gerekmektedir. Aksi taktirde gönderdiğiniz ürün tarafımızdan kabul edilmeyecektir.
İade talebinizi neden belirterek emagaza@vsoutlet.com.tr adresine mail atabilir veya 0212 44 44 876 numaralı telefonumuzu arayarak bize bildirebilirsiniz.
İade edilecek ürünün montajı yapılmamış ve kullanılmamış olması şart olup, faturası, kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde iade kabul edilmeyecektir.
Ürünü adresimize kargo firması ile gönderirken orijinal kutusu zarar görmeyecek şekilde muhafaza edilmelidir.
Cayma hakkı kapsamındaki iade işlemlerinde kargo masrafı şirketimize aittir.(*)Orijinal kutusu zarar görmemiş, montaj yapılmamış/kullanılmamış ürün faturası ile elimize ulaştığından itibaren on beş (15) iş günü içinde iade işlemi kredi kartınıza (*)yapılacaktır.

İptal edilen siparişi tekrar aktif hale getirebilir miyim?

Hayır. İptal edilmiş siparişler tekrar aktif hale getirilemez. İptal ettiğiniz siparişinizi tekrar satın almak için aynı ürünleri tekrar sepete ekleyerek yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.

İptal ile iade arasındaki fark nedir?

Ürün onaylamadan önce siparişi iptal edebilir, ürün onaylandıktan sonra ise iptal talebinde bulunabilirsiniz. İptal, ürünün henüz kargoya verilmediği durumlar için geçerlidir. Ürün kargolandıktan sonra artık iptal işlemi yapamazsınız, iade talep edebilirsiniz.