Sipariş

Hangi Kargo Şirketlerini Kullanabilirim ?

Gönderinizin en kısa sürede size ulaşması için ülkemizin en seçkin kargo firmalarından Yurtiçi Kargo ile çalışıyoruz. Aşağıda belirtilen adresten kargo firmalarının şube telefon ve adreslerine ulaşabilirsiniz.

Kargo Ücreti Ne Kadar?

VS Outlet üzerinden yapacağınız alışverişlerde kargo ücreti alınmamaktadır.

Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

Siparişinizin durumunu profilim sayfanızda yer alan "Sipariş Takibi" sayfasında görebilirsiniz.

"Siparişiniz Hazırlanıyor" ifadesi siparişinizin tarafımıza ulaştığını ve hazırlanma aşamasında olduğunu belirtir.

"Kargoya Verildi" ifadesi siparişinizin firmamızdan ilgili kargo firmasına verildiğini ifade eder.

Siparişim Ne Şekilde Teslim Edilecek?

Sipariş onayını aldığınız anda size  bir e-posta gönderilir. Sevkiyat Yetkilileri siparişiniz onaylandıktan sonra taahhüt ettikleri süre içerisinde ürünleri hazırlar ve kargo firmasına ürünleri teslim ederler. Siparişiniz belirttiğiniz teslimat adresinde size veya sizin belirttiğiniz kişiye teslim edilir. VS Outlet’ten  siparişlerinizin teslimatı anlaşmalı kargo firması tarafından yapılacaktır.

Sipariş gönderimleri nasıl yapılıyor?

Siparişleriniz 2-4 iş günü içerisinde anlaşmalı kargo şirketi ile sipariş adresinize teslim edilir.

Saat 14:00'den sonra veya haftasonu onaylanan siparişleriniz bir sonraki iş gününde anlaşmalı kargo şirketine teslim edilir. 72 saatlik teslim süresi, kargoya teslim gününden itibaren başlayacaktır.

Kargo firmasına teslim edilen siparişleriniz İstanbul içi veya dışı teslimat sürelerine bağlı olarak 4 iş günü içinde teslimat adresinize teslim edilir. Bulunduğunuz bölge kargo firmasının mobil alanına griyorsalinke tıklayarak bölgenizin mobil alanda olup olmadığını kontrol edebilir ve siparişinizin tahmini teslim süresini görebilirsiniz.

Paketlerinizin, alışverişiniz sırasında size belirtilen süreler içinde teslim edilmemesi durumunda emagaza@vsoutlet.com.tr adresine e-posta gönderebilir ve ya 0212 44 44 876 nolu telefondan müşteri hizmetleri ile görüşebilirsiniz.

Teslimat ve Fatura Adresleri Siparişiniz sizin girmiş olduğunuz teslimat adresine gönderilecektir. Teslimatların gecikmesindeki en sık karşılaşılan sebeplerinden biri adres bilgilerinin yetersiz olmasıdır. Lütfen teslimat adresinizi tam ve eksiksiz olarak giriniz. Fatura adres bilgileri faturalama işleminden sonra değiştirilemeyeceğinden Fatura bilgilerinizin doğruluğundan emin olmadan siparişi onaylamayınız.

Teslimat Adresinde Bulunamazsam Ne Olacak?

Kargo firması teslimat sırasında adreste bulunmamanız durumunda bir "Ziyaret Notu" bırakacaktır. Bu durumda siparişinizi 3 gün içinde bulunduğu kargo şubesinden sizin teslim almanız gerekmektedir.

Ürünü Teslim Alırken Nelere Dikkat Etmeliyim?

Kargo görevlisi ürünü size veya belirttiğiniz kişiye teslim ederken kimlik belgesi veya ehliyet isteyecektir. Bu sebeple sizin veya teslim alacak kişinin yanında kimlik belgesi veya ehliyetinin bulunması gerekmektedir. Ürünü teslim aldığınız paketi kargo görevlisinin yanında açıp, siparişinizi kontrol ediniz. Her hangi bir yanlışlık veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçiniz ve kargo teslim tutanağı doldurarak paketi kabul etmeyiniz.

Ürün Kargodan Eksik Çıkarsa Ne Yapmalıyım?

Teslim aldığınız ürünler kargodan eksik çıkarsa emagaza@vsoutlet.com.tr adresine sipariş numaranızı da belirterek durumu anlatan bir e-posta gönderebilirsiniz. Size en yakın kısa sürede bu konuda cevap verilecektir.

Sadece Adrese Teslimat Yapılır Tüm gönderiler adrese ve ilgili şahsa teslimat yapılır. Kargo şubesinden kesinlikle mal teslimatı yapılamaz. Alıcının adreste olmaması durumunda birinci dereceden yakınına kimlik bilgilerinin kontrolünden sonra teslimat yapılabilir.

Bulunduğumuz yerde kargo şirketi yok siparişimi nasıl teslim alacağım? Genel olarak anlaşmalı olduğumuz kargo firması, ( Yurtiçi Kargo ) Türkiye’nin tüm noktalarına ürün teslimatı yapabilmektedir. Eğer bulunduğunuz yerde kargo acentesi mevcut değil ise Mobil Bölge olarak tabir edilir ve haftanın belirli günlerinde size ürün teslimi yapılır. İl /ilçe merkezlerimiz ve mobil bölge dışında kalan bölgelere ve adalara ürün teslimatı yapılamamaktadir yada duruma göre extra bir kargo ücreti talep edilerek yapılabilmektedir.

Faturam siparişimle birlikte teslim edilmedi ne yapmalıyım? Kargo ile teslimi yapılan siparişlerin, tamamı faturaya göre ve fatura ile kargo firmasına teslim edilmektedir. Faturanız, siparişinizin yer aldığı kolinin dışında, şeffaf plastik bir cep poşeti içinde size ulaştırılmaktadır. Herhangi bir nedenden dolayı kargo firması tarafından bu cep içerisinde bulunan fatura size teslim edilmez ise lütfen kargo yetkilisine hatırlatınız ve ısrarla isteyiniz. Tüm taleplerinize rağmen teslim edilemeyen fatura için lütfen tutanak tutturunuz ve bize bildiriniz. En kısa zamanda kargo firmasının bulması veya aslı gibidir kaşeli bir kopyası tarafımızdan size yollanacaktır.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim? Siparişinizi siparişlerim sayfasından iptal edebilirsiniz. Bunun için siparişinizi detaylı görüntüleme sayfasına gidiniz "Siparişi İptal Et" buttonuna basınız. Online sipariş iptal etme işlemi siparişiniz kargoya verildi ise yapılamaz. Eğer siparişinizde bir ya da bir kaç ürünün iptalini talep ediyorsanız kalem iptali için çağrı merkezimi arayarak talebinizi iletebilirsiniz. Ürün iptalleri tarafımızdan en kısa sürede yapılacak ve bedel iadesi ile ilgili işlem süreci bilgilendirmesi maille size aktarılacaktır.

Ücretsiz Nakliye ve Montaj’ın kapsamı nedir? Vsoutlet Mağazalarından satın alınan ürünlerde Finlux, Techwood, Vestfrost, Windsor marka ürünler için ücretsiz montaj ve ücretsiz nakliye* hizmetleri verilecektir . 32” (82 ekran) altı TV ler ve servis tarafından montaj ve nakliye hizmeti sunulmayan ürünler kapsam dışındadır. Müşteri adresi servisin hizmet sınırları içindeyse (20 km) ürün müşteri evine kadar servis tarafından taşınacaktır. Müşteri adresi, mağazaya 20km’den uzak ise; ürün önce yurtiçi kargo ile o adrese tanımlı yetkili servise sonra servis aracılığı ile kapısına kadar getirilecektir.

Ürünlerin Garanti süreleri nedir? Ürünlerimiz marka bazında aşağıdaki garanti süreleriyle satılmaktadır.
FINLUX: 3 Yıl
WINDSOR: 2 Yıl
VESTFROST: 2 Yıl
NEXON: 2 Yıl
SEG: 2 Yıl
TECHWOOD: 2 Yıl
REGAL: 3 Yıl
WHIRLPOOL: 3 Yıl
TELEFUNKEN: 3 Yıl